MÖRBYSKOGEN 1
  • Hem
  • Föreningen
    • Historia
    • Kontakt
    • Styrelsen
    • Valberedningen
    • Redovisning och stämma
    • Stadgar och regler
    • Personuppgiftshantering (GDPR)
    • Stödfonden
  • Underhåll
  • Utemiljö
  • Parkering & Lokaler
  • Höjdaren
    • Bokning
    • Mina Bokningar
    • Ansök om användarkonto
    • Evenemang

Kontaktvägar X

ordforande@morbyskogen1.se
Akut situation?
I extrema akuta situationer som t ex vattenskador och akut fara för hälsa utanför Cemi:s öppettider, kontakta så fort som möjligt någon i styrelsen. Kontaktuppgifter för styrelsens medlemmar återfinns på denna sida: Föreningen/Styrelsen och kontakt, och finns även anslagna i entréerna.

Felanmälan (Bredablick)
Felanmälningar ska göras till Bredablick via siten Bredablick eller via telefon 0774-400990. Bredablick svarar på telefon, SMS och e-post vardagar mellan 07.00 till 16.00. Kom ihåg att skriva eller ange följande i din anmälan:
  • Namn
  • E-postadress
  • Telefonnummer
  • Gatunummer
  • Typ av fel
  • När du är anträffbar

Tänk på att någon kan behöva komma in i din lägenhet om du är bortrest, lämna därför i sådana fall alltid en extranyckel till en annan person.

Fastighetsskötaren Petri Kaivolin är på plats på expeditionen Mörbyhöjden 23 (bredvid gamla pannrummet)
 fredagar kl 07.30 - 08.30. Tänk på att alla ärenden ska anmälas till Cemi enligt ovan även om du pratar direkt med Petri. 

Observera att som medlem har du ett underhållsansvar för din lägenhet, vilket betyder att du står för kostnaden för åtgärder inom områden som du ansvarar för. Ansvarsfördelningen mellan föreningen och medlem beskrivs i detta dokument: Ansvarsfördelning Förening/Medlem.

​
Hissar
​Vid fel på hissar kontakta någon i styrelsen så fort som möjligt. Detta är speciellt viktigt eftersom vi har flera rörelsehindrade medlemmar som inte kan ta sig upp eller utför trapporna själva. Föreningen har rutiner för att bistå dem om hissen stannar.


Bredband (Tele2)
Vid fel på bredband/IP-telefoni/TV kontakta Tele2:s kundservice på telefon 0775-171720 eller 90222 eller via hemsidan www.Tele2.se/kundservice.

Gör en felanmälan

Hissar
St:Eriks Hiss
Tel: 08-522 258 00

Bredband/TV
Tele2
Tel: 90 222
www.tele2.se/kundservice

Utemiljö
utemiljo@morbyskogen1.se

Felanmälningar
Renew Service AB
Vardagar kl 08.00-17.00 (jour övrig tid)
Tel: 08-34 38 00
Epost: felanmalan@renewservice.se

www.renewservice.se

Kontaktuppgifter

För ärenden som rör avgifter lägenhetsöverlåtelser, andrahandsupplåtelsen, pantförskrivningar, garage och parkering, autogiro, avi:er m.m. kontaktas Bredablick.
Tel: 010-177 59 00
Hemsida: www.bredablick.se

För ärenden som rör utemiljön, kontakta styrelsen via epost utemiljo@morbyskogen1.se.

För motioner och ärenden relaterade till styrelsens direkta ansvar och arbete, kontakta styrelsen via epost info@morbyskogen1.se.
Personuppgiftshantering
Läs mer om hur Brf Mörbyskogen 1 hanterar personuppgifter på sidan Personuppgiftshantering (GDPR).
Copyright © 202o
Innehåll och design: Bostadsrättsföreningen Mörbyskogen 1 | Fotografier från Mörbyskogen: Bengt Rundqvist
  • Hem
  • Föreningen
    • Historia
    • Kontakt
    • Styrelsen
    • Valberedningen
    • Redovisning och stämma
    • Stadgar och regler
    • Personuppgiftshantering (GDPR)
    • Stödfonden
  • Underhåll
  • Utemiljö
  • Parkering & Lokaler
  • Höjdaren
    • Bokning
    • Mina Bokningar
    • Ansök om användarkonto
    • Evenemang